tirsdag 27. mars 2012

Topp

Dagen var kommet for andre forsøk på eksamen i anatomi, fysiologi og biokjemi og jeg tenkte:
For å være på topp, må man føle seg topp!


Og jaggu hjalp det! Jeg bestod med god margin og er suuuper letta! Det skal sies at mange mange timer har gått til lesing og det ikke bare var antrekket som gjorde det! Da jeg kom hjem hadde verdens fineste bestiss ryddet rommet mitt, redd opp senga og lagt fram en gave:
Turtelduene har også heia på meg og jeg er lykkelig over å bo i verdens fineste kollektiv!
Selv om det er 7 grader og regn i Trondheim så smiler jeg og ler og ser fram til påskeferie i Rendalen <3 Tidenes godfølelse i magen!

2 kommentarer:

  1. Hei Kristin.
    Ja det syns je var kjempesupert at du klarte dette. Therese og je har vært på Tynset idag og brukt penger og kosa oss fælt. Den jenta kjører som en Gud jo. Så ho skal je bruke mer. Ho har jo ikke full jobb.Idag var det sol og veldig varmt. Ulikt Tynset. Så igjen gratulerer så masse. Du er ei herlig jente Kristin. Ha det godt nå, og hils dine herlige venner i kollektivet. Vi sees. Klem mommo.

    SvarSlett
  2. Du er verdas flinkaste! Smask og suss! :*

    SvarSlett