tirsdag 6. mars 2012

Oh Molly, you so crazy



2 kommentarer:

  1. hahahaha, crazygirl! <3 Kom på besøk snart, Molly!

    SvarSlett
  2. Hei Kristin. Randi og Oddbjørn har vært som du vet. Randi og jeg hadde 2 fine dager på isen med spark i et praktfullt vær. Randi måkte vekk all snø på begge terrasser, men imorges var det masse snø igjen. jeg måkte vekk igjen, så nå er det tørt og fint igjen.
    Har vært hos Solberg idag, trudde han skulle ta livet av meg. men det gikk jo greit. Kan få være med til Elverum i mårå med Toril og Steinar, men orker ikke for ryggen er ikke god.
    Var hos lege på tirsdag, og fikk fornyelse av førerkort i 2 år tel. Men skal prøve å få meg en mindre og høyere bil,så får je sjå om jeg får råd tel det.
    Ellers går det i sin vante gang, mor og akira var her en tur igår kveld. Var inne på nettet igår å så på det leilighetshotellet som ligger i nærheten av deg.
    Jeg vil bli i bedre form, før je bestemmer meg for å bli med.Ha det godt.Klem mommo.

    SvarSlett