mandag 20. februar 2012

Norges fineste bygd

Der befinner jeg meg nå. Det er helt herlig å komme hjem til masse snø, frisk kaldt luft, familie, hund og venner i Rendalen. Det er ikke mye spennende å fortelle, men jeg har kost meg masse og reiser ikke tilbake til Trondheim før i morgenkveld. Nå blir det full fart framover, og det liker vi. Plutselig er det påske og etter påsken skal Akiraungen være med til bartebyen. Lykke!
P.S Sjekk ut det nye gliset mitt! Jaggu hadde'n bror ordne ny bil at meg.






1 kommentar:

  1. Ja hei Kristin. Håper dette blir riktig denne gangen, for nå er det 5 gangen jeg prøver meg.
    Du har jo vært hjemme hos meg nå, men du vet at vi gamle glemmer fort. Takk for atdu har vært min privatsjåfør , du kjæm til frokost i mårå. Ha det godt. Klem mommo.

    SvarSlett